Czego dziś powinniśmy się uczyć, żeby za 10 lat praca dawała nam radość, bezpieczeństwo i przekonanie, że warto się starać?
Czy lepiej uczyć się dziś programowania czy empatii?
Jakie kompetencje i umiejętności, jaka wiedza i jakie cechy przydadzą się najbardziej nam, ludziom przyszłości?
Bądźcie z nami 15 kwietnia - poszukamy odpowiedzi na pytania dotyczące przyszłości pracy i kluczowych kompetencji.
Celem będzie przedstawienie różnych interpretacji tezy „Rozwiązanie globalnych problemów zależy od wiedzy technicznej, a nie kompetencji miękkich”.
Debata oksfordzka odbędzie się w sali konferencyjnej budynku Hydromechaniki Politechniki Gdańskiej w godz. 14:00-15:30. Argumenty szykują dwa zespoły gotowe do międzypokoleniowej wymiany myśli. W skład drużyn wejdą uczniowie szkół ponadpodstawowych, studenci, doktoranci oraz reprezentanci kadry naukowej z Uczelni Fahrenheita.
Zespół A
Radosław Tokarz, GUMed
Michał Dominów, PG
Filip Koy z Powiatowego Zespołu Szkół nr 2 im. Bohaterskiej Załogi ORP „Orzeł” w Wejherowie
dr hab. inż. Aleksandra Mielewczyk-Gryń, prof. PG
Zespół B
Karmela Matyjasik, UG
Dagmara Kroll, GUMed
Zofia Wyrzykowska z Uniwersyteckiego Liceum Ogólnokształcącego
dr inż. Tadeusz Leśniewski, UG
Debatę oceni czteroosobowe jury: Prorektorki ds. studenckich Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego, Politechniki Gdańskiej i Uniwersytetu Gdańskiego oraz Dyrektor Uniwersyteckiego Liceum Ogólnokształcącego z Oddziałami Dwujęzycznymi im. Pawła Adamowicza.
Wydarzenie organizowane jest przez Uczelnie Fahrenheita we współpracy z Aramco Europe, a poprowadzi je dr Miłosz Wojtyna, znany m.in. z TEDxUG.
AGENDA
14:00-14:10 | Przywitanie i wprowadzenie
14:10-15:10 | Debata, ocena i ogłoszenie wyników
15:10-15:30 | Networking
Zarejestruj się wypełniając krótki formularz https://forms.office.com/e/DeJsY3HXCw
Nie możesz być na miejscu? Obejrzyj transmisję na żywo na YouTube oraz na profilu Uczelnie Fahrenheita na Facebooku.